English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ponedjeljak, 7. ožujka 2011.

Konji...

Konji... a na čemu drugome nego na bocama. Ovaj divni motiv nabavila sam kod Cleo sa bloga Moj decoupage svijet. Kada sam vidjela da u ponudi salveta ima ovu sa konjima, znala sam da ona mora biti moja:) Većina salveta je sa cvijećem, romantična, nekako "ženska", a ova sa konjima je prava "muška". Zbog toga mi se boca učinila kao pravi izbor:))))


Motiv sa salvete je paljen po rubovima, prije ljepljenja podlogu sam obojala svijetlom bojom jer je boca tamna, i na kraju sam cijelu bocu prešla spužvicom namočenom u lak tako da staklo izgleda lagano zamagljeno:)
Ovaj način volim jer je jednostavan a uvijek ispadne efektno. Drugi put napraviti ću malo drugačije, za promjenu:)
Pozdrav svima Sandra

Broj komentara: 11:

  1. Baš s takvom salvetom radim jedan crijep, a na tvojim bocama su baš lijepi...super si sve iskombinirala...bravo!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrase boce, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepo,a čak mi i snajka preko ramena viče : Konji???Jako lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastičan motiv, odlično si ovo uredila!

    OdgovoriIzbriši
  5. imam tu salvetu već jako dugo a nikako da smislim šta s njom:)).....boce su odličan izbor:))...

    OdgovoriIzbriši
  6. Divni motivi i boce izgledaju P-O-S-E-B-N-O :)) A što se čuva u bocama? Neko fino vino?
    Pozz :))

    OdgovoriIzbriši
  7. I meni je ta salveta lijepa i imam je već dugo ali joj još nisam našla prikladno mjesto...ali sigurno hoću. Sviđa mi se što si palila rubove.

    OdgovoriIzbriši
  8. super su ti boce,krasan motiv!!kissss!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala svima na lijepim riječima:)

    OdgovoriIzbriši
  10. ja jako volim konje a boce su fantastične!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...