English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

četvrtak, 10. ožujka 2011.

Poklon

Još kao malu učili su me da je pristojno kada ideš u goste odnijeti poklon; malo kave, kekse, bocu pića...
Meni to sad i nije neka fora, pa odnesem bocu, naravno praznu ali ukrašenu. Ovu sam bocu odnijela domaćici koja joj je odmah pronašla mjesto na polici između dvije pločice sa sličnim motivom ( koje sam isto ja napravila:) ). Baš mi je bilo drago da je tako brzo pronašla svoje mjesto. Ma znala sam da joj baš to treba:)


Malo zgužvanog papira, malo paljene salvete, malo razmazivanja bojom da se ubije bjelina  na boci  i točkice posvuda da izgleda staro:))))) 

Da, skoro sam zaboravila,sve su moje boce prazne:)

Pozdrav svima Sandra                                           

Broj komentara: 13:

  1. Kako se lijepo boca uklopila u okolinu, na ovim slikama!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Eh, sve si popila, sram te bilo, a lijepo su te učili da se nose pune boce :))))
    Lijepa je i zanimljiva zbog tog zgužvanog papira koji me podsjeća na otopljeni vosak dok se onako cijedi niz svijeću, pa paljena salveta (mislim da si već spomenula to paljenje salvete i to moram probati)!
    A s čime lijepiš zgužvani papir i da li se takva boce može prati ili je samo ukrasna?
    Pozzzzz

    OdgovoriIzbriši
  3. Papir zalijepim drvofixom, a završenu bocu premažem mat lakom tako da se može oprati.
    Našla sam mjesto u dvorištu koje super izgleda kao pozadina na fotografijama, pa sad stalno slikam tamo:))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kreativka draga,boca je fantastična!Kao mozart kugla,ali na anđela!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kad je boca ovako lipo sređena onda može biti i prazna...
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijep poklon, sve pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mene nije bilo neko vreme, a ti si bila tako vredna.Sve je pre, predivno.Nije vazno sta odnesemo, vec je vazno da je od srca...pa jos ako taj poklon sami odradimo, a primalac zna to da ceni...pa gde ces lepse.

    OdgovoriIzbriši
  8. jos jedna prekrasna boca,bravo sandra!!!!
    ovaj tvoj okolis gdje slikas je stvarno divan,ali ljepotu rada ces najbolje istaknut na cisto bijeloj podlozi..slikaj isti rad na npr. bijelom lancunu i vani,pa usporedi..vidjet ces da nije isto...nadam se da ne zamjeras na ovom malom savjetu,iskustvo iz mene progovara:))pusu ti saljem!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. i tebe su učili da u posjete ne ideš "lamatajući rukama" nego da lijepo nosiš nešto:)))......i mene:)))....
    mislim ,nije baš fora da popiješ sadržaj a onda pokloniš bocu:)))......spašava te anđeo na boci:)))....
    u vezi fotografiranja kaća je u pravu......iskustvo progovara iz nje:)))....pokušaj:)....
    pusa (a može i kava)....

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa i ja bih odmah našla mjesto za takvu ljepoticu???
    Šta kažeš da skokneš kod mene malo u goste...he he
    Puuuusa

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala svima puno puno, hvala Kaćo, cijenim stručni savjet:), hvala Mare:), može Andrea:)

    OdgovoriIzbriši
  12. boca je krasna. slažem se sa kaćom i marom,uvjek imaju super savjete

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...