English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

četvrtak, 3. ožujka 2011.

Kiša ljubavi

Za sve zaljubljene, one koji nekoga vole ili su voljeni; mala sličica o ljubavi:)
Slika je rađena je na staroj keramičkoj pločici a najteži dio posla mi je bio probušiti rupe tako da pločica ne pukne. Imate li kakav savjet vezano uz to???
Okvir sam  napravila od papira, obojala u bijelo, naljepila sam motiv, sve
sam premazala lakom i ...gotovo:)

                      

Pozdrav svima Sandra


Broj komentara: 9:

  1. Ma baš ti je slatka ova pločica!!
    A rupice, hm, ja to uvijek predam mužu u ruke, stisnem oči i palčeve, okrenem glavu i prestanem disati nekoliko sekundi... i uvijek upali, hehe...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljubavna kiša je prekrasna!
    Što se tiče rupica, probaj preko mjesta gdje ćeš bušiti,zalijepiti neku široku ljepljivu traku npr. onu za ljepljenje paketa; neznam, to mi je od nekud ostalo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako je slatka ta tvoja Kiša ljubavi:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Rupice-ah ,da to je i moja bitka,a evo savjet-prvo zabušivačem probuši malu rupicu da ti bude vodilica ,pa onda tek ideš s borerom koji ti je odgovara.
    Daaavno sam gledala na tv da se kamen buši ali uz dotok vode,e sada da li je to i ovdje pomoć-ne znam jer nisam probala nagovoriti mog Micana na takve akcije!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Slatka ti je ova "topla" kiša ljubavi. Sviđa mi se okvir od papira. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. jako lijepo, a rupice? ja ko i Eda stisnem zube i zatvorim oči i čekam...
    alo uvijek možeš iza zaljepit super atakom okrugli papirić i trakicu ispod njega

    OdgovoriIzbriši
  7. Slatkoooooo!
    Ja sama bušim rupice.Važno mi je da pločica ne "klapa" na podlozi.Nogom ju samo pridržavam da ne pobjegne,ali nikako se nasloniti svom težinom,i onda bušilicom pravo na nju,prvo lakše dok ne zagrebe,a kad ju zagrebe,razvalim do kraja dok ne probijem na drugu stranu!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...