petak, 3. kolovoza 2012.

Crijep

Dugo nisam pisala pa ću vam pokazati jednu sitnicu koju sam napravila za svoju dušu:) Stari crijep sa točkicama od plijesni, jedna salveta s motivom grožđa, malo bršljana, malo bitumena...i evo nešto staro novo:)
Ima još toga ali ne mogu sve pokazati odmah:) Pozdrav svima Sandra

Broj komentara: 7:

  1. Elegantno i lijepo izrađeno. Loredana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Loredana, na tvom blogu vidim lijepe slike iz vrta:)

      Izbriši
  2. Ajmeee crijep!!! Podsjetila si me da ja svoje crijepove nisam jako dugo ni taknula, ali to je valjda zato što više nisam znala kome da ih poklonim i kud da ih stavim!
    Tvoj je prelijep i meni se definitivno na crijepu najviše sviđaju upravo detalji bršljana i grožđa!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. crijep je predivan! nije ni mene dugo bilo zbog kvara kompjutera

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepo si ga oslikala, prekrasan je:-))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...