English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

srijeda, 13. lipnja 2012.

Veliko zelenilo

Ovo je trenutni prikaz uređenja moje okućnice. Ovaj posao oduzeo mi je dosta vremena a vi prosudite je li to istina:) Sada imam i cvijeća i povrća i voća ... i ribnjak sa lopočima i dvije zlatne ribice, treća je upravo uginula:( Ribnjak je ustvari ukopana stara kada i jedan dan pomislila sam kako te ružne rubove treba obložiti kamenom. Zasukala sam rukave i obližnji kamenjar preselila na kadu, zasadila čuvarkuću- nekoliko različitih vrsta, i dobila ukras vrta:))) Za danas dosta, moram nešto ostaviti za drugi put, pozdravljam vas sve... Sandra

Broj komentara: 5:

  1. Wow, izgleda divno, eto što sve mogu vrijedne ruke! Iskoristiti kadu za ribnjak je super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je ukopana kada ludo dobra ideja!!
    Svaka čast na "velikom zelenilu", ogroman posao ali zbilja možeš biti ponosna na sebe:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je bio posao koji ne nastaje preko noći, a tu će i nadalje biti posla za tvoje vrijedne ruke! Prekrasno je, a tvoj mali ribnjak je kruna cijelog vrta i plizzz neka ove dvije ribice još dugo požive!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava vrijednica i kako talijani kažu imaš police verde, sve ti zazeleni i uspije. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  5. vrt izgleda odlično, baš mediteranski i smirujuće! Uživaj!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...