srijeda, 13. lipnja 2012.

Veliko zelenilo

Ovo je trenutni prikaz uređenja moje okućnice. Ovaj posao oduzeo mi je dosta vremena a vi prosudite je li to istina:) Sada imam i cvijeća i povrća i voća ... i ribnjak sa lopočima i dvije zlatne ribice, treća je upravo uginula:( Ribnjak je ustvari ukopana stara kada i jedan dan pomislila sam kako te ružne rubove treba obložiti kamenom. Zasukala sam rukave i obližnji kamenjar preselila na kadu, zasadila čuvarkuću- nekoliko različitih vrsta, i dobila ukras vrta:))) Za danas dosta, moram nešto ostaviti za drugi put, pozdravljam vas sve... Sandra

Broj komentara: 5:

  1. Wow, izgleda divno, eto što sve mogu vrijedne ruke! Iskoristiti kadu za ribnjak je super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je ukopana kada ludo dobra ideja!!
    Svaka čast na "velikom zelenilu", ogroman posao ali zbilja možeš biti ponosna na sebe:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je bio posao koji ne nastaje preko noći, a tu će i nadalje biti posla za tvoje vrijedne ruke! Prekrasno je, a tvoj mali ribnjak je kruna cijelog vrta i plizzz neka ove dvije ribice još dugo požive!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava vrijednica i kako talijani kažu imaš police verde, sve ti zazeleni i uspije. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  5. vrt izgleda odlično, baš mediteranski i smirujuće! Uživaj!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...