English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

petak, 16. prosinca 2011.

Anđeli...3

Pa, ne mogu si pomoći,zaljubila sam se u ovaj motiv i sada ga koristim u svim bojama...i nebojama:) Slike na prethodnom postu su printane na salveti i prije toga ovo je bio probni uzorak na običnom papiru. A kako je meni uvijek žao baciti dobru sliku iskoristila sam ju:)))
Ova boca je ispala potpuno drugačija od ostalih i meni se baš ovakva sviđa:)
Naravno, (i to nije prvi put) nisam imala odgovarajući čep:)))
Na stražnjoj strani boce radila sam motiv kitom za drvo preko čipke, samo mi se sada čini da to više liči na ježa nego na uzorak čipke:)))



Pozdrav svima Sandra

Broj komentara: 6:

  1. Motiv je lijep i meni se jako sviđa..
    Boca izgleda prekrasno i neobično.
    Ćao...

    OdgovoriIzbriši
  2. draga sanja,boca je savršena i ja sam zaljubljen ado ušiju u ovaj rad. anđeo je sličan onom mom u avataru

    OdgovoriIzbriši
  3. Serija ovih anđela je zaista ZAVIDNA!

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno neobična i jako elegantna.. meni izgleda prelijepo!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno mi je ovo u svim bojama...

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...