nedjelja, 11. prosinca 2011.

Anđeli...1

Danas sam bila jako vrijedna, napravila sam dosta svega, uhvatio me pravi kreativni zanos... A onda me osim zanosa uhvatio i mrak pa sam shvatila da fotografije treba napraviti na danjem svjetlu jer ovako pokažu samo mutni djelić mog truda:(
Ali ne mogu a ne pokazati vam barem nešto... dok ne zasja sunce:)))




Pozdrav svima Sandra

Broj komentara: 9:

  1. anđeli su prekrasni. da,najbolje je slikavat po danu tako radim i ja i sve 5

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam ovakve motive!!!!!!!!
    Pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno si ovo napravila, baš mi se sviđa kombinacija sa šablonom... i nadam se da će brzo granuti sunce da pogledamo što si sve u zanosu pripremila:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepeo je ovo što si nam pokazala.
    Jedva čekam da zasja sunce da vidim još anđela!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...