English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

četvrtak, 1. rujna 2011.

Boca:)))

Juhuuu, konačno sam napravila jednu bocu:) Sa puno, puno ljubavi i pažnje, kao rođendanski poklon. Malo čipke, malo salvete, malo boje i ... :




Pozdrav svima Sandra

Broj komentara: 15:

  1. boca je prekrasna,prava anđeoska

    OdgovoriIzbriši
  2. malo čipke, malo boje, malo salvetice i dobila si predivnu bocu, pravu ljepoticu!! Baš mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  3. boca jeeeee!!....zabrinula sam se jer već dugo nisi radila ni boce ni anđele:))....
    znaš da ja nisam nekakv fan anđela ali ova salveta mi je jedna od dražih:)))....i lijepo se uklopila s čipkom:))....
    pssst nemoj nikome reći ali imam za tebe pola jedne neobične anđeoske salvete:)))....

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne znam ni sama kako ni zašto, ali ni ja nisam, kao ni Mare, fan anđela, ali ovi anđeli na boci su posebno lijepi, a u kombinaciji s čipkom su pun pogodak...bijelo, nježno, fantastično!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Svega po malo, a najviše energije i ljubavi, pa mora biti savršena!

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow! Fensi-smensi, prelijepa je:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. eeee ma boca je definitivno protkana ljubavlju. Jako lijepo, vjerujem da si slavljenicu ostavila bez daha. Lijep pozdrav i pusa :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Lep rezultat tvoga truda.Boca je originalana i lepo zigleda.Bravo za tebe:)

    OdgovoriIzbriši
  9. jako mi se sviđa što si ukomponirala čipku :) :) rezultat je savršen, kiss

    OdgovoriIzbriši
  10. Napokon boca!Ali kakav?Fancy-šmensi!

    OdgovoriIzbriši
  11. prekrasna je, tako bijela, anđeoska

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...