English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Boce na drugačiji način

Ovu ideju dobila sam na Ivoninom blogu. Dugo vremena razmišljam o tome da napravim nešto sa frostijem. Njen post mi je bio poticaj. Istina trebalo mi je neko vrijeme da to provedem u djelo i čini mi se da su njene boce puno ljepše i puno su bolje napravljene,ali šta je tu je:) Drugi put će biti bolje:) Sada sam zamaskirala pogreške pa se ne vide:)
Osim toga imala sam samo jedan čep pa sam slikala svaku bocu posebno, a čep sam selila s jedne na drugu... Sve do grupne fotografije gdje su sve ostale bez čepa:) Gdje se kupuju ovakvi čepovi???
Opet su mi malo mutne fotografije jer je pala noć dok sam se sjetila da ih fotografiram:(






Pozdrav svima Sandra

Broj komentara: 11:

  1. Sandrić, lijepe su ti ispale i bez čepova ;)
    možda u kakvoj staklarni, mislil ako rade boce pa možda imaju i čepove, sigurno će znati di ima, kako mi nisu trebali, nisam baš od neke pomoći, sorry...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma tko kaže da tvoje nisu jednako lijepe kao i Ivonine? Lijepe su i frosti je super na staklu, a ti si to odlično napravila!
    Što se tiče čepova ja ih kupujem u poljoapotekama!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo, priznajem da nemam pojma što je "frosti" no boce su famozne, mnogo su mi ljepše u ovoj tehnici nego u klasičnom decoupagu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno, i jako mi se sviđaju ovako nježne nijanse boja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekokrasno si ih "sredils" !!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Divno su napravljene,jako mi se sviđaju:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma vi ste sve super, frosti je ovaj efekt smrznutog stakla:)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Sviđa mi se frosti efekt na staklu, boce su elegantne i prelijepe:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. I meni je frosti odličan, daje zbilja izvrstan efekt... boce su ti baš prelijepe!
    I ja čepove (staklene, plutene...) kupujem u poljoapoteci..

    OdgovoriIzbriši
  10. Boce su fenomenalne, jako mi se sviđaju. Za čepove ne znam, al evo cure kupuju u poljoapoteci, al ako hoćeš, ima kod mene veleprodaja pića i svega za lokale pa ti mogu pogledati pa ti javim :))) Pusa :))

    OdgovoriIzbriši
  11. jako su ti lijepe boce:)).....frosty u kombinaciji s magnolijama je pun pogodak:))....
    čepovi?....možda poljoprivredna apoteka na tržnici,čini mi se da sam tamo vidjela:)))..

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...