English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

subota, 4. lipnja 2011.

Nagrade:)

Posljednjih dana dobila sam nekoliko nagrada koje su me razveselile.
Prvo sam dobila nagradu od Kreativke za medeni blog sa medenim slikama.
Zatim sunčanu nagradu od Mare i Jolande.
I na kraju ali nikako zadnju po važnosti nagradu od Sanje.
Lijepo sam se pripremila da postavim sličice tih nagrada na svoj blog i prosljedim ih dalje i onda ... ništa. Koliko god pokušavala ne mogu skinuti slike, ja i informatiči sustav smo u nekakvom disbalansu. Sada odustajem jer pokušavam već dugo i nestalo mi je strpljenja:(
Žao mi je da ovo ne mogu napraviti kako treba ali stvarno ne znam zašto se to događa. Hvala vam puno svima:))) I na nagradama i na sugestijama i na podršci. Nagradu bih podijelila svima vama koji ste tu, svi je zaslužujete zbog svog truda i dobre volje, hvala vam:)))
Pozdrav svima Sandra

4 komentara:

  1. Nagrade sasvim zasluzeno.Cestitam:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam na nagradama!!!! žao mi je sto ih nemreš "preuzeti",al to je tak kad neide.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Cestitam ti na nagradi...zasluzene su nravno.Pa sadasnjim neuspehom, eto ti zasto moras pisati novi post....

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...